כמידי שנה עלתה הישיבה לירושלים לקראת יום ירושלים,
ללמוד מתורתה ולנשום מאויר פסגותיה.
השכמנו לתפילת שחרית מרוממת בכותל,
ולאחר ארוחת בוקר שמענו בישיבת הכותל שיעור מאלף על מעלתה של ירושלים
מפי הרב מורה ר"מ בישיבה, מוותיקי מתיישבי הרובע היהודי,
וגם קצת סיפורים על ראשית ההתיישבות ברובע.
ואח"כ שיעור עם הרב פוטש מישיבת בית אל,
על המשמעות של ימי הספירה ושבועות.
ועלינו לתצפית מגג ישיבת הכותל על רחבת הר הבית
ועל הדיון היכן היה מקום המקדש.
לאחר מכן שיעור נוסף מאת הרב וסרצוג בישיבת הכותל.
חלק מהתלמידים המשיכו משם לריקוד דגלים.